Selasa, April 07, 2009

Debat antara chenur dan AlgojoBahtosai

Oct 04, 2008

AlgojoBahtosai;
sapa kau?
aku lah keturunan raja

AlgojoBahtosai;
haha..baik kau delete jer account tu..name kau dah rosak.. delete spt mana aku pernah delete account aku dulu..

====================================================================

AlgojoBahtosai;
apsal nk marah aku plak?
ini semua mengarut..
kita semua mengarut..kau sedang berdakwah la ni?? pelik btul cara kau berdakwah, kali pertama dlm hidup aku dgr berdakwah islam pakai nama yahudi..
ok la..
do as you like..

chenur;
apsal nk marah aku plak?
aku tak berdakwah!!!!!!!!!!!!!!! ko tak nampak aku menyindir!?!?!?!? tahreer asli n ori org yg sama! hey kalau berdakwah sapa nak dengar!!????? org tutup telingalah. cuba ko pegi tengok profile tahreer klon komen dari postrophy...

chenur;
apsal nk marah aku plak?
ceramah agama org tutup telinga... org nak pegi konsert lagi best skurang-kurangnya dorang rasa pedas kat dalam utube ni ha ha...

kebodohan bangsa melayu:

azan nak dihentikan...singapura batu puteh serah bulat2... duit zakat pun nak kena bagi kat cina sikit lagi bagi kat zionist 100%...

ko tau tak cara aku ni dapat bakar semangat melayu2 yg bodoh tu!!!! sekurang2 dorang boleh insaf sikit! insaf tu tiba2 datang berada... ko tau tak banyak cina hantar mesej maki hamun kat aku... sebab apa? sebab cara aku berkesan utk bukak bijik mata melayu bodoh yg sedang selimut mimpi indah dia tuh.

kalau cara nasihat sapa nak dengar.... takde org nak insaf dengan cara nasihat ooii selagi tak terasa pedas.......

====================================================================

AlgojoBahtosai;
ok laa
buat la apa yg kau suka malas aku nk lyn org pelik cam kau ni..
aku nk delete lg id ni.. kau ada ape2 lg nk ceramahkan aku?<----lol dia nk bakar tahreer klon = tahreer asli ?

chenur;
ok laa
kalau nk kata sebab aku islam jadi hina kau dah silap islam dah hina sejak dulu lagi... bahkan melayu sendiri yg makin menghina islam.. kau masih tak percaya tahreer klon ngan asli org sama???? lantak kaulah kalau kau fikir aku ni tahreer klon.... ko kena perbetulkan balik yg tahreer klon ngan aku bukan org sama..

28 Mac 2006

KOTA BHARU: Seorang imam dan bekas isterinya masing-masing didenda RM1,000 selepas mengaku salah berkhalwat ketika didakwa di Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam.

Wahed Ab Sukor, 49, dan Zawiyah Mustafa, 47, mengaku bersalah sebaik tuduhan dibacakan terhadap mereka dan membayar denda itu.

Pendakwaan dijalankan Timbalan Pendakwa Raya Syarie, Mohd Aznan Hamat, di depan Hakim Syarie, Nik Najib Che Hassan, manakala kedua-dua tertuduh tidak diwakili peguam.

Mereka didakwa berdua-duaan sehingga mendatangkan syak kerana tiada pertalian mahram dalam sebuah rumah di Lorong Hilir, berdekatan kampus cawangan Universiti Sains Malaysia (USM), jam 9.05 malam, 25 Februari lalu.

18 Oktober 2004

MELAKA: Akibat mabuk asmara dan tidak mahu mendengar nasihat rakan membawa padah kepada seorang imam apabila ditangkap khalwat bersama seorang ibu tunggal di rumah pasangannya di Kampung Baru, Nyalas, dekat sini.

Tangkapan dilakukan penduduk kampung dengan kerjasama jawatankuasa masjid dan polis kira-kira jam 10.30 malam berdasarkan maklumat dan siasatan sejak dua bulan lalu.

Menurut sumber, imam itu sebelum ini pernah ditangkap bersama pasangannya dua minggu lalu. Sebelum itu, imam berusia 38 tahun dan sudah berkahwin serta mempunyai anak itu dikatakan pernah menangkap bekas imam Masjid Batang Melaka kerana melakukan maksiat.

====================================================================

chenur;
salah ke kalau aku nk sedarkan org layu yg mereka tu... salah ker kalau aku nk sedarkan org layu yg mereka tu... bodoh dari dulu, kini, dan selamanya! melayu tak pernah bagi benefit pada agama islam! islam semestinya tidak memerlukan melayu sebab melayusial makin membebankan islam dengan memberi imej negative yg melampau!

Islam mampu berkembang merentasi benua bila dikendali oleh orang BUKAN MELAYU. Kalau nak harapkan Bangsa Melayu, kena tunggu dunia kiamat 500 kali. Bangsa tak guna betul. Sia-sia menerima Islam! melayu tak pernah menjemput yang BUKAN ISLAM untuk memahami Islam. Malah mereka sanggup memecah-belah rakyat dgn menghina org yg baru memeluk islam pastu org tu tukar agama dia balik macam asal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sori...hanya dgn cara tu saje sbb kalau nasihat bila dorang nak dengar?
aku rasa kau ni nightcrawleric kan? aku tau kau kawan ngan zzinbad.

chenur;
let face the fact!
ulamak melayu menghalalkan perempuan melacur bila darurat.... bangsa lain tak pernah sejahil tu!! kebanyakan orang melayu dia fikir dia islam tapi dia `BUKAN' !!!! faham2 sendirilah maksud aku. hanya segelintir saja yg betul2 islam. bangsa melayulah bangsa yg paling jahil mengubah nama agama islam! bangsa lain tak pernah ubah agama sebab politik.

chenur sent you a video:

"terrorists in MALAYSIA?!!" negarakukuku (7 months ago)

Islam is the allah's religion which against GOD's religion.
Allah followers = World Terrorist, Rapist, destroyer of the earth.
God's followers -= against world terrorist, catch rapist and save the earth
video ni bukti kejahilan melayu memperbodohkan & mempersendakan agama islam!! kalau orang kafir hina islam dia marah terrorists in MALAYSIA?!! terrorists in MALAYSIA!!!but there are not speaking arabian instead malay. Goverment of United State shall mark MALAYSIA as country of Terrorism...

chenur;
satu ko kena ingat
musuh islam adalah org islam itu sendiri bahkan jumlahnya lebih ramai dari zionist israel.... muslim khususnya melayu memang suka menyalahkan org kafir padahal dia tak pernah cuba mengajak org kafir utk memahami islam!

Sep 24, 2008

siapa mereka itu, khabarkan pada saya segera.. saya setuju dengan kamu, kebanyakkan mereka muslim meLAYU islam pastu profile dia pun cukup religious tapi fikiran tak islamic macam orang budaya barat. Dengan ini mudahlah kerja kita untuk menarik mereka ke pada agama kristian & yahudi. Bukan dengan cara tabligh aja malah dengan televisyen dan u-tube ini..
kamu satu kepala ngn gue ya. makasih banget siapa mereka itu, khabarkan pada saya segera

1 ulasan:

j4l4k berkata...

Nilailah sendiri pasti ada jawapannya...