Selasa, April 07, 2009

Dialog Bersama periukbeIanga2020 #2

Apa nie semua, AKU tidak faham lah. AKU tak pernah masuk mana-mana universiti pun. Universiti AKU hanya di jalanan. AKU bukan budak ITM/UiTM buat apa AKU nak cemburu.

periukbeIanga2020

hoi
from KPP to PPP to INTEC.... all dalam
kenangan...program yang dicemburui oleh pelajar2 ITM/UITM...... to all X
bravo... A level, Ausmat,AAD,FrenchMat then ....... to all
X-KPP/PPP/INTEC..... our brotherhood everlasting.....

Aug 22, 2008

Oleh kerana klon seekor nie cuba bermain AKU pun nak juga main juga. AKU balas plak kat klon sekor nie...

Dey Tambi

Saudara,

Apa yang engkau merepek ini. Pelajar cemerlang konon-kononnya
itu sebab tulis KPP/PPP/INTEC our brothelhood everlasting
HOI, boleh jalanlah komentar engkau tak menggambarkan kau pelajar
cemerlang pun.

Lidah engkau tidak bertulang
Kerap membelit disana-sini
Suka bohong kepada orang
Lambat laun engkau pasti mati

wassalam

Aug 22, 2008

Pasal AKU dah mula nak bermain sesangat, AKU tulislah macam tue biar klon nie diam terus. Klon tue memang tak makan saman betul boleh balas balik mesej AKU tapi kali nie lagi best ayat dia...

periukbeIanga2020:

dei paria keling

dei paria keling
pukimak mak lu lah bbbuuuaahhhh

Aug 23, 2008

Pergh menusuk kalbu juga ayat klon sekor nie...tapi AKU rasa kalau Samy Vellu tahu klon sekor nie tulis "paria keling" beliau bawak MIC kuar terus drpd barisan itu masa. Klon sekor dah start provoke AKU ngan ayat carutan yang AKU jarang-jarang pakai. Tapi AKU cool lagi kawan.

Salam..

Saudara,

Bahasa banyak cantiklah, Terima kasih atas perkataan kesat itu. Aku sudah kalis dengan semua itu, Ayat-ayat yang biasa dari golongan hasil keluaran Ameno dan Babi Negara (BN)

NAMA SAHAJA MELAYU
BUDI BAHASA TIADA
BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA

Wassalam

Aug 23, 2008

Klon sekor nie pun balaslah mesej AKU, kali nie ayat mahkluk sekor nie lagi menusuk kalbu AKU tapi AKU tetap layan kan ajer bukan apa AKU bukan jenis sombong hehehe.

periukbeIanga2020

alahai tu je ke.... pukimak maklu lah

Reformati Reformati Reformati
maklumat terbaru..... anwar bapa
sondol wan azizah betina sundal bbbuuaahhhhhh

Aug 23, 2008

Ler...memang pro kerajaan betul klon sekor nie. Ape kena mengena plak AKU dengan Anwar. Anwar yang mana satu nie? Anwar Ibrahim ker? Kawan-kawan AKU banyak jugak nama Anwar tapi Anwar yang mana satu?... AKU muskhil betul. Lagi satu klon sekor dah mula merepek, AKU pun balas lah mesej klon sekor nie.

Boleh Jalanlah....

REFORMASI REFORMASI REFORMASI

MAKLUMAT
TERBARU AMENO/BeEND SEMAKIN GOYANG TERPAKSA MENGGUNAKAN KHIDMAT LEMBU TERLATIH BERNAMA periukbeIanga2020 UNTUK BERJUANG DI ALAM SIBER.

p/s;berapa sen ameno/beend bayar engkau ?

Aug 23, 2008

Klon sekor nie pun balas lagi tapi ayat klon sekor tetap sama jer.

periukbeIanga2020

hoi beruk

Reformati Reformati Reformati
maklumat terbaru.....
anwar bapa sondol wan azizah betina sundal bbbuuaahhhhhh

Aug 23, 2008

AKU dah tahu klon sekor nie takde modal, ayat jenis main cut & paste jer. AKU balas lagi sebab klon nie suka main cut & paste AKU pun join lah jugak tapi AKU tambah sikit perasa...hehehe.

Salam..

SUDAH BAGI NASIHAT TIDAK DIENDAH MEMANG BUTA HATI BENGAP NAK MAMPUS TIDAK MAKAN SAMAN BUDAK SEEKOR NI JIWA KOTOR BETUL MAHKLUK SEEKOR YANG BERNAMA SAMARAN periukbeIanga2020 BOLEH JALANLAH......BATU DUA BANYAK KOSONG LAGI BILA MAHU CHECK IN?

REFORMASI REFORMASI REFORMASI

MAKLUMAT TERBARU

AMENO/BeEND SEMAKIN GOYANG TERPAKSA MENGGUNAKAN KHIDMAT LEMBU TERLATIH BERNAMA periukbeIanga2020 UNTUK BERJUANG DI ALAM SIBER.

p/s;berapa sen ameno/beend bayar engkau ?

Aug 23, 2008

Alahai memang klon sekor nie tak reti bahasa betul. Suka sangat mencarut tapi AKU tak mencarut lagi ngan klon sekor nie cuma berkasar jer. Cool brader, cool!!!. Klon sekor nie memang tak putus asa nak bagi mental AKU koyak. Kali nie lagi mengancam ayat klon sekor nie.

periukbeIanga2020

Boleh Jalanlah....

itu je ke ..mak kau pantat dah basuh ke..aku nak jilat pantat mak kau ni bbbuuuaaahhh poor cunt

Reformati Reformati Reformati
maklumat terbaru.....
anwar bapa sondol wan azizah betina sundal bbbuuaahhhhhh

Aug 23, 2008

Berderau darah AKU bila klon sekor nie tulis ayat sial macam tue. AKU rasalah klon sekor nie memang ada masalah jiwa ngan mental. "Lu pikirlah sendiri" bak kata Nabil yang suka buat lawak bodoh tue. AKU pun balas tapi kali nie AKU cuba tulis ayat jawa purba yang AKU belajar. Lu orang kalau tak tahu maknanya cuba-cubalah tanya kawan-kawan jawa korang ye.

Salam..

Arek ne kaplak anak ewong
orak ne kaplak piiyer.

Aug 23,2008

Klon sekor nie AKU tahu mesti tak faham apa yang AKU tulis. Gerenti tak faham punya. Lantak biar klon sekor tue sendiri cari maknanya lagi bagus. Klon sekor nie balas lagi mesej AKU tapi ayat sama jer.

periukbeIanga2020

Salam..

alahai tu je ke... cian nye dia ...
mak kau bontot bagi cuci aku nak sondol ni aku tak macam anwar main bontot
lelaki.. bersuhkan bontot mak kau ngan clorox kkkk..ahahahahahahaaaa
Reformati Reformati Reformati
maklumat terbaru.....
anwar bapa sondol wan azizah betina sundal bbbuuaahhhhhh

Aug 23, 2008

AKU balas mesej klon sekor nie. AKU tulis jer ayat lebih kurang jer dah malas nak layan tapi bila layan makin menjadi plak klon sekor nie.

Boleh Jalanlah....

Kesian aku tengok hasil tulisan engkau
Hanya setakat itu sahaja yang mampu engkau tulis
Hanya merapu mencarut dengan kata-kata kesat selepas itu gelak
Sedih juga aku tengok macam mana lah kehidupan engkau ye.
Biasalah pengecut memang macam ni kemaluan pun tiada takut teramat takut hanya berani di alam siber cuba di alam nyata baru disergah sudah terkencing.

Boleh Jalanlah...

Aug 23, 2008

Ayat klon sekor nie tetap sama. Ayat orang takde modal cuma pandai provoke macam budak kecik. Tapi klon sekor nie pandai tulis bahasa perancis konon2 nya tapi haram takde makna berlagak pandai macam haram jadah, AKU tulis sama korang.

periukbeIanga2020

Salam..
bonjour.... de teridod la pier uyi astionie... bbbuuuaahhhhh
ahahahahahahhaahhaahhaa
Reformati Reformati Reformati
maklumat terbaru.....
anwar bapa sondol wan azizah betina sundal bbbuuaahhhhhh

Aug 23, 2008

AKU lantak kan klon sekor nie nak tulis apa. AKU layan jer, time nie AKU dah sampai redline.

Bersambung...

Tiada ulasan: