Selasa, April 07, 2009

Kepada j4l4k

kepada j4l4k

sekali lagi umno dopersalahkan???
apa kau hendak buat??
apa motif kau??
kenapa kau letak video lucah dalam cannel kau..
kau nak jadi sampah masyarakat...
sekarang kau boleh blah dengan si tua khalid itu..
berambus dari malaysia..
bersama dengan majlis peguam..
tak perlu I.S.A cuma buang sahaja kerakyatan..
kalau I.S.A kena bagi makanlah kencinglah..menyusahkan...
Buang negara sudah...

AKU dengan cara perjuangan AKU,
AKU dengan cara politik AKU,
AKU dengan cara pemikiran AKU.

AKU boleh terima apa yang anda tulis tapi...... Anda mahu konfrantasi ya...

begini bagi AKU UMNO(baru) memang patut dipersalahkan kerana rekod buruk yang cuba disorak, sembunyi hanya tinggal masa sahaja untuk dikuburkan.

AKU adalah AKU, agenda dan propaganda tersendiri. Pemikiran AKU tidak sempit tapi AKU tetap manusia, mahkluk ALLAH yang satu, yang terbatas akal & fikiran. Segala yang AKU lakukan berdasarkan gerak hati dan firasat AKU.

Jika engkau lihat pada pelakon dalam video yang anda tafsirkan sebagai lucah, bangsa apa mereka itu? agama apa mereka itu? Kenapa mereka berbuat demikian? Daripada golongan sosial mana mereka itu? Adakah AKU membuka pekung orang lain, aib orang lain apabila sesuatu masalah itu tidak lagi mampu ditampung. Tepuk dada tanya iman.

Sampah masyarakat atau tidak AKU tidak peduli kerana AKU percaya tiada rotan akar pun berguna, Manikam selalu juga didapati di dalam lipatan kain koyak rabak.


Tan Sri Khalid yang banyak berjasa anda mahu beliau berambus dari Malaysia. Siapa anda? dengan Tan Sri Khalid pun di ibarat langit dengan bumi. Baru diduga dengan kenyataan yang tiada hujung pangkal sesuai sangat dengan bidalan ayam bertelur, riuh sekampung, dicanang sana-sini oleh alat propaganda pemerintah.Tanpa soal bicara di percaya bulat-bulat, membabi-buta itulah apabila amarah menguasai jiwa, akal dan hati terus tenggelam kelemasan.

Ingatlah orang muda anda pemimpin akan datang mahukah anda mewarisi kepincangan ini?

Fikir-fikirlah...

1 ulasan:

j4l4k berkata...

Jangan tutup diri engkau dgn kebatilan...