Selasa, April 07, 2009

Dialog bersama periukbeIanga2020 #3

AKU dh malas... maka AKU bagi ayat penghabisan jer.

Penghabisan.........

AKU tidak hairan kerana AKU tahu engkau dilahirkan oleh perempuan sundal yang engkau panggil emak.

Wujudnya engkau pun hasil dari air mani anjing-anjing hitam di lorong kotor yang jijik

Emak engkau seharian mengangkang menadah menonggeng apa sahaja masuk ke dalam lubang pantatnya.

Nikmat atau tidak engkau boleh tanya emak engkau sendiri.

Kadang kala emak engkau menawarkan lubang juburnya kepada pelanggang untuk dirasai.

Engkau hanyalah anak haram seorang perempuan sundal.

Aug 23, 2008

Klon sekor nie memang kuat semangat macam setan. Masih berani lagi balas mesej AKU. Biarkan...

periukbeIanga2020

hoi babi
itu aje ke bontot mak kau dah basuh aku
nak sondol ni ahahahahahahahaha
anwar pukimak wan azizah betina sundal
bbuuaaahhh

Aug 24, 2008

AKU fikir cukuplah sampai situ, tapi AKU rasa belum cukup lagi sebelum habiskan dialog AKU dengan klon sekor nie AKU bagi lagi satu mesej...

Wahai Jiwa Yang Tidak Puas

Wahai jiwa yang keliru...

Aku tahu jiwa engkau tidak pernah puas selagi jiwa-jiwa yang tenang tunduk dan menyerah kalah kepada nafsu engkau.
Berhati-hatilah diri engkau kepada syaitan yang penuh dengan kejahatan yang berada dalam jiwa engkau kerana sesungguhnya iblis itu ada bersama dengan jiwa dan hati engkau yang penuh dengan kebencian serta prasangka
Kebencian engkau itu menjadi racun kepada jiwa-jiwa yang tenang
Maka sesungguhnya iblis sudah berjaya menguasai diri engkau

Wahai jiwa yang kotor...

Jangan sekalikali engkau mencuba menjadi penguasa.
Bahawasanya engkau memang tidak berdaya dan upaya untuk menentukan kemenangan yg sejati..
Bukankah engkau memang dicipta dengan akal fikiran yang terbatas
Bukankah engkau harus saling mengenal dan menghormati
Bukan untuk bercerai berai dan menabur fitnah
Semoga itu adalah lebih baik dari aku kepada engkau

Wahai jiwa yang tidak tenang...

Jika engkau tidak puas dengan apa yang engkau hajati
Terpulang kepada jiwa engkau untuk memikirkannya
Jiwa yang keliru yang penuh kebencian

Wahai jiwa yang derita...

Aku seru agar engkau hentikan permainan keji engkau.
Pulanglah kepada asal kejadian engkau akhirkan perjanjian iblis engkau.
Jauh di dalam hati engkau yang hitam lagi kotor masih ada ruang-ruang kebaikan serta
keinsafan. Apa sahaja tindakan aku yang melampau aku mohon kemaafan
Jika kemaafan aku tidak diterima atau sebaliknya jangan engkau berharap aku akan
mengasihi dan menyayangi engkau.

Aug 24, 2008

Klon sekor nie memang degil, kepala batu tahap bapak setan memang tak makan saman betul. Anak sapa lah nie AKU pun tahu. Takpe...klon sekor nie balas lagi mesej AKU dua kali plak tue.

periukbeIanga2020

Wahai Jiwa Yang Tidak Puas
itu je ke macam takade
ape2... pukimak mak lu lah ahhaahahhaa

Aug 24, 2008

periukbeIanga2020

Wahai Jiwa Yang Tidak Puas

kau ni anak
angkat tiri a.samad said ke..ahahahahhaaaa pukimak mak kaulah..

Aug 24,2008

Lepas tue AKU terus malas nak layan klon sekor nie terus AKU block account mahkluk sekor nie selama-lamanya. Baru tenang AKU rasa. Penyangak-penyangak macam nie banyak betul kat Youtube. Jadi korang berhati-hatilah kalau nak bagi komen-komen poliTIKUS korang atau apa sahja. AKU pesan jer tapi korang pandai-pandai lah. AKU pun tak perfect tapi cuba jadi perfect.

Adios

3 ulasan:

j4l4k berkata...

AKU tahu mahkluk sekor ini hanya mahu memancing & menguji kesabar AKU sahaja. AKU tahu...mahkluk perosak itu mahu AKU ikut sama menari. Jadi ini pula langkah tari AKU bersama mahkluk perosak menari seperti kuda kepang.

Tanpa Nama berkata...

apsal takde org baca blog n ulas? haha...mana pegi klon2 tu...kau lah yg klon2 tu sebenarnya hahahaha...btw aku komen di cni sbb kau block aku..pengecut punya pondan

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - Terpulang pd siapa yg nak baca & ulas blog nie.Tiada paksaan. Ada bukti ke utk prtuduhan tue? Pengecut mmg AKU pengecut,who cares!!!