Selasa, April 07, 2009

Jesther88 kau memang bestlah

Jesther88 (Account closed)

Hail Mary..

Forgive us our sins, and send us to heaven..
Dont bring us to the test, but deliver us free from evil..
Amen..

Sorry pasal doaku sungguh singkat..
Anda tahu bahasa melayu..

Dari dahulu smpai sekarang, Israel berperang ja tak henti2..

Jikalau mau tahu kisah sebenar,

Middle east adalah majority kaum islam dan mereka jugalah nak sebarkan agama dan juga takluki tanah2 sehingga ke eropah..

Islam yg mulakan peperangan tersebut, dorang(Muslim) nak terminate kesemua agama lain.. Kerna dorang(muslim) percaya bahawa tanah tersebut adalah tanah suci kepada dorang(muslim), dorang(Muslim) juga percaya bahawa Nabi Isa juga hampir sama dengan Nabi Muhammad, kerna ia hampir sama kepada maksud "The messenger of God"..

Lagipun dorang anggap merekalah yang mempunyai agama yang benar dan betul di bumi ini.. Sampai sekarang orang yang tak tahu tentang sejarah sebenar yang lalu dan semasa kini, dorang anggap kaum Christian dan Yahudi ja yg salah dan juga digelarkan terrorist..

Padahal dorang(muslim) yang mulakan serangan pada tahun 800 masihi yang lalu, dorang(muslim) yang terrorist membunuh orang yang tak bersalah, itu yang dipanggil terrorist, bukan christian dan bukan juga kaum yahudi.. Dorang(muslim) lah kaum yang memulakan "ethnic cleansing" pada zaman tersebut.. Sehinggalah Crusaders (Angkatan Tentera Kaum Christian) kembali menentang mereka.. Siapa yang salah? anda teka lah sendiri..

sumbangan VIRGINmary

Tiada ulasan: