Selasa, April 07, 2009

Dialog bersama periukbelanga2020

YOUTUBE... syurga video di internet yang AKU paling suka. Memang tidak dinafikan banyak perkara AKU pelajari di sana. Bak kata arwah Pak Abbas " Macam-macam ada" Korang boleh tonton semua jenis video tapi masih ada pantang larang juga. Kebetulan AKU ada masa senggang yang banyak, sejak AKU putuskan untuk pencen muda...hehehe.

Kebetulan AKU juga minat & aktif berpoliTIKUS di alam siber, kononya pro pembangkanglah. Jadi musuh pun ramai juga. Entah macam mana AKU dapat satu mesej daripada seekor mahkluk nie tahun lepas.

User name dia Periukbelanga2020. AKU rasa dia nie adik beradik dengan mangkuk ayun kot sebab username yang mahkluk perosak tue pakai diklon daripada yang original. Yang original plak satu angkatan dengan AKU, mungkin mahkluk sekor nie tak puas hati dengan AKU.

Apa yang AKU perhati mahkluk klon nie memang pro kerajaan sebab komen periuk nie semuanya melanyak orang-orang yang jenis macam AKU anti-establishment...hehehe. Korang bacalah sendiri apa mesej yang mahkluk klon seekor nie bagi kat AKU dan apa yang AKU balas kat mahkluk klon nie.

Bersambung...

Tiada ulasan: