Khamis, April 23, 2009

ShoIihin oh ShoIihin lagi...

But at least video which an irrefutable logic as a reference one (if any). if u think i've been dissed, then you been seriously misled. c'mon... you didn't comment my video yet but instead, you keep hanging yourself like an idiot! isn't that a curiosity???? you're about self-pity, that's how i see it. you forgot one thing, i'm not somebody who commits the crime and leaves the scene. x-DI bet you didn't even know that i worked for jews and kafir2 teragung so far more liberal than your retarded backward malayusial gomen najis! let me ask you something, how reliable and how safe your IP anonymity on the internet??? the truth is, stupid malayusial gomen is retarded ass holes that don't even knows how to being anonymous!! stupid muslim!!! lazy pisslam!

Where is my other comment??? deleted??? hahaha "FREEDOM OF SPEECH" konon!

3 ulasan:

j4l4k berkata...

Kenapa AKU perlu mengulas video engkau yg tiada maksud tapi penuh dgn hasad dengki.Adakah membiarkn sesuatu perkara dgn tanda tanya? atau duduk ditengah satu kebodohan?.AKU adalah AKU.AKU lebih kesian kpd engkau yg jadi pengecut hanya berani menyalak di alam siber.Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Ada AKU kisah dgn siapa engkau bekerja? AKU peduli apa dgn IP dlm internet!!! Persetan dgn engkau mahkluk perosak hanya pandai menyalak.

Komen engkau AKU pindahkan ke sini tdk layak utk ditayang disana kerana engkau menyalahgunakan kebebasan bersuara dgn fitnah.

Tanpa Nama berkata...

syabas shoIihin, dia fitnah org, tp org tak blh fitnah dia..law mana dia blaja ntah haha...

woi si muka buruk, aku dh report kat semua tempat dah..mimos, jrng, skmm, cybersec..kau ingt dh ttp akaun dh takde record ke? bodoh..sblm kau ttp pun aku dh save semua kwn2 kau..tp jgn risau la aku tak apa2 kan kau sbb aku bkn takde life mcm kau dan kwn kau tu tiap2 ari kejanya ngumpat mcm dua ekor biatch...dan aku dh lama tk amik tau hal kau..alih2 kau nk carik pasal blik...see u in hell!lagi satu...kau ni suka sgt buat ayat2 putis bodo, tp isi satu pun takde.,wakakaka!

j4l4k berkata...

Alahai tu jer...dah repot bagus lah senang keje aku,mudah keja pihak brkaitan nak siasat siapa kau...Wssalam